mapa serwisu
mapa serwisu
Zobacz także:
 

meble kuchenne i zabudowy
rolety
bramy
parapety
szyby i witraże
konserwacja
okucia
klamki i akcesoria
 
Bramy
 

1. BRAMY GARAŻOWE ROLOWANE

Bramy rolowane heroal to najlepszy wybór, jeżeli chcesz jak najlepiej wykorzystać powierzchnię garażu i cenisz sobie komfort użytkowania i oczekujesz niskiej ceny.

MATERIAŁ
Bramy rolowane i DT wykonane są z odpowiednich profili bramowych firmy heroal. Są to profile wykonywane metodą rolkowo-formową z lakierowanych proszkowo taśm aluminiowych, o wysokości pojedynczej listwy 75 mm i grubości 20 mm. Połączenie listew w celu uzyskania jednolitego pancerza bramy odbywa się poprzez odpowiednie ich ukształtowanie w procesie produkcyjnym.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
Powierzchnia aluminium lakierowana proszkowo farbami epoksydowymi zapewnia szczególnie dużą odporność na ścieranie i działanie promieni słonecznych, jak również udostępnia szeroką gamę kolorystyczną. W celu doświetlenia pomieszczenia z zewnątrz stosowane są profile z wizjerami ze szkła akrylowego.

MECHANIZM PODNOSZENIA
Bramy rolowane jak i DT uruchamiane są za pomocą napędów elektrycznych firmy Sofy sterowane radiowo. Pancerz bram rolowanych nawija się na wał w którym umieszczony jest napęd elektryczny. Napęd wyposażony jest w układ wyłączników krańcowych i hamulec elektromagnetyczny oraz standardowo w przekładnię ręczną z korbą, umożliwiającą ręczny napęd w sytuacjach awaryjnych. W bramach DT profile zostają wsunięte na prowadnice umieszczone równolegle do sufitu. W tym wypadku silnik napędzający bramę umieszczony jest z tyłu bramy i wciągając lub pchając pancerz powoduje jej otwieranie lub zamykanie. Dodatkowo bramy DT wyposażone są w układ sprężyn wspomagających pracę napędu oraz umożliwiające jej podnoszenie w przypadku braku prądu (po uprzednim rozsprzęgleniu).  

ZABEZPIECZENIA
Zaleca się stosowanie zabezpieczeń przed przygnieceniem, które zatrzymują opuszczającą się bramę po natrafieniu przez nią na jakąkolwiek przeszkodę np. osobę, samochód, rower (tzw. listwa kontaktowa) lub też reagują na poruszającą się osobę lub przedmiot w płaszczyźnie ruchu bramy (tzw. bariera podczerwieni).

2. BRAMY GARAŻOWE SEGMENTOWE

Jeżeli szukasz bramy o dobrych właściwościach izolacyjnych. Bramy segmentowe są aktualnie najlepszym rozwiązaniem dla współczesnych garaży, zwłaszcza tych ogrzewanych. Dzięki konstrukcji sekcji po zamknięciu bramy te tworzą sztywną i szczelną powierzchnię.

MATERIAŁ
Rama stalowa. Pancerz bramy wykonany z sekcji stalowych o grubości 40mm, ocynkowanych i lakierowanych dwustronnie, wypełnionych pianką poliuretanową FCKW. Wysokość profili wynosi od 500 do 620mm. Dla zapewnienia sztywności i odpowiedniej trwałości poszczególne sekcje wzmocnione są w miejscu mocowania zawiasów. Dla dużych szerokości bram stosuje się ponadto specjalne wzmocnienia zewnętrzne zapewniające prawidłową pracę bramy. Po obwodzie bramy jak i pomiędzy poszczególnymi sekcjami stosuje się zestaw uszczelek zapewniający konieczną szczelność i izolację termiczną.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
Powierzchnia sekcji, posiadająca drewnopodobną strukturę zewnętrzną, lakierowana jest poliestrowo w kolorach standardowych białych RAL 9002 lub 9016 (możliwość lakierowania w dowolnym kolorze RAL). W zależności od wymagań posiada przetłoczenia liniowe poziome lub kasetonowe.Wewnętrzna strona sekcji posiada strukturę stucco z przetłoczeniami poziomymi, kolor biały RAL 9002.

MECHANIZM PODNOSZENIA
Ciężar bramy równoważony jest poprzez zespół sprężyn skrętnych, umożliwiając lekką i niezawodną obsługę ręczną bramy. Dodatkowo, dla podniesienia komfortu eksploatacji bramy, stosuje się napęd elektryczny ze sterowaniem radiowym i zabezpieczeniem przed przygnieceniem. Napęd posiada możliwość rozsprzęglenia i awaryjnego otwierania ręcznego w przypadku braku prądu.
 
ZABEZPIECZENIA
Zabezpieczenie przed otwieraniem z zewnątrz w postaci zamka baskwilowego z wkładką patentową, obsługa od zewnątrz i wewnątrz. Ponadto, w przypadku zastosowania napędu elektrycznego bramy, zabezpieczenie stanowi realizowany przez niego docisk sekcji (blokada mechaniczna bramy). Ponadto wszystkie sekcje tworzące pancerz bramy są skonstruowane tak, aby nie dopuścić do przypadkowego zakleszczenia palców podczas jej zamykania.
Napęd elektryczny posiada system przeciążeniowy zabezpieczający przed przygnieceniem osoby bądź pojazdu podczas opuszczania bramy.


 
Na skróty
 

 
Polecamy
 



 
"GARTFEN" Edward Skiba 44-240 Żory - Osiny, ul. Szkolna 27 | tel. 032 435 - 33 - 88 | fax. 032 434 - 43 - 08 | biuro@gartfen.com.pl
 
copyright (c) Gartfen - Edward Skiba projekt i wykonanie: bilik.pl